شما اینجا هستید | 

طراحی غرفه های نمایشگاهی و ایدهای خلاقانه برای آن

48
2
0
غرفه نمایشگاه,طراحی,سازانو

 

باورش سخت است که طراحی غرفه های نمایشگاهی همان قدر که جذاب و دلنشین است همان قدر هم پر از دردسر است. غرفه های نمایشگاهی تاثیر مستقیمی در پر رونق شدن کسب و کارها داشته باشد، نکات خیلی زیادی هست که باید در طراحی این غرفه ها رعایت شود تا بر مخاطب تاثیر بیشتری بگذارد و او را متقاعد کند تا از غرفه شما بازدید کند. 

 

ریسه های لامپی یک فضای دلپذیر ایجاد می کند

 

استفاده از ریسه های لامپی یک روش بسیار جالب و مقرون به صرفه برای تزیین غرفه نمایشگاهی شما خواهد بود.این افزودنی کوچک باعث ایجاد شگفتی جالب توجه ای برای بازدیدکنندگان خواهد شد و فضایی گرم را به ارمغان خواهد آورد.

 

غرفه های تعاملی و اطلاع رسانی که در هر گوشه ای از آن نمایشگرهایی جهت برقراری ارتباط وجود دارد، فضاهای متعددی برای دیدار را فراهم می سازد،  هر جنبه ای از صفحه نمایش اطلاعات نام تجاری و راه های سرگرم کننده برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه شرکت ارائه می کند را به نمایش می گذارد. صفحه نمایش ممکن است فقط یک جعبه با یک تلویزیون نصب شده بر روی دیوارهای غرفه باشد اما این کار موثرتر از فکر شماست. این غرفه الهام بخش مشارکت و تعامل خواهد بود. 

 

 

غرفه نمایشگاه,طراحی,سازانو

 

 

برخی از غرفه های ساده فقط با یک نقاشی خلاقانه از دیگر غرفه ها متمایز می شوند، این نقاشی ها معمولا به دلیل ابعاد و اندازه بزرگ شان جلب توجه می کنند و باعث جذب مخاطب بیشتری به غرفه می شوند. عکس بالا یکی از بهترین نمونه های این مورد را به شما نشان می دهد. 

 

ایجاد حس کنجکاوی هم یکی دیگر از راه هایی است که می تواند طراحی غرفه نمایشگاهی شما را متفاوت تر جلوه دهد. این حس کنجکاوی را می توانید با استفاده از فضاهای پر و خالی در دیوارهای اطراف غرفه نمایشگاهی تان به وجود بیاورید. این که میدان دید کمی برای بازدید کنندگان فراهم کنید آن ها را مجبور می کند تا برای بازدید حتما به داخل بیایند غرفه بیایند.

 

 

غرفه نمایشگاه,طراحی,سازانو

 

 

استفاده از رنگ های تیره و گرم 

 

برای جلب توجه بیشتر بازدیدکنندگان می توان از رنگ های تیره مانند مشکی در غرفه سازی استفاده کرد البته باید به این نکته اشاره کرد که تنها استفاده از رنگ های تیره برای غرفه هایی با ابعاد بزرگ پیشنهاد می شود.برای جلوه بیشتر غرفه هایی با رنگ تیره باید از پروژکتورهای قوی استفاده کرد.

 

استفاده از محصولات شرکت در فضا سازی غرفه نمایشگاهی

 

شرکت هایی که محصولات خاصی را برای فروش در معرض نمایش قرار می دهند می توانند از محصولات خود در دیوارهای غرفه برای هرچه نمایش بیشتر استفاده کنند مثلا اگر شرکتی به تولید دوچرخه مشغول است    می تواند دیواری از دوچرخه های روی هم ایستاده در قسمتی از غرفه خود در نظر بگیرد.

 

در نظر گرفتن جایگاهی برای ارائه محصولات یا خدمات شما برای استفاده بازدیدکنندگان از محصولات می تواند ایده ی خلاقانه ای برای غرفه سازی نمایشگاهی شما باشد.با این روش بازدیدکنندگان می توانند از محصولات حتی برای چند دقیقه استفاده کنند و تجربه شیرینی از محصول شما را در ذهن خود داشته باشند. هم چنین این ذهنیت در بازدیدکننده ایجاد می شود که شما از محصول خود 100 درصد اطمینان را دارید و استفاده افراد از محصول شما به صورت هدیه ای برای آنان تلقی خواهد شد.