شما اینجا هستید | 

5 نکته برای انتخاب بهتر مبلمان اداری

168
0
0
مبلمان اداری

5 نکته برای انتخاب بهتر مبلمان اداری

1. اندازه و شکل دفتر در کنار اندازه و شکل مبلمان بله این میز عالی است؛ اما آیا جا می شود؟ آیا با بقیه فضای دفتر جور در می آید؟ آیا فضای کافی برای باز کردن کشو ها و درهای آن وجود دارد؟ آیا شما و کارکنان تان می توانید به آسانی و راحت در اطراف آن جا شوید؟ و البته خروج اضطراری را فراموش نکنید: اجازه ندهید مبلمان تان راه خروج شما را مسدود کنند، چون این مسأله می تواند به قیمت جان تان تمام شود. اینها سوالاتی هستند که هنگام انتخاب مبلمان اداری باید حتما از خودتان بپرسید.

مبلمان اداری

 

2. کاربردی بودن بر زیبایی ارجحیت دارد من عاشق مبلمان اداری هستم با این حال باید همیشه به خودم یادآوری کنم که اول از هرچیزی باید بر کاربردی بودن و همچنین زیبا بودن آن تمرکز کنم. هر دو جنبه مهم هستند، اما کارآمد و موثر بودن مبلمان قطعا بیشتر به نفع تان خواهد بود. در اینجا سوالاتی که باید از خودتان بپرسید عبارتند از: آیا میز شما فضای کافی برای ذخیره سازی فایل ها دارد؟ آیا مبلمان شما ویژگی چند کاربردی بودن هم دارد؟ فضای کافی برای پایه ها وجود دارد؟ آیا باید میزی تهیه کنید که قابلیت کوتاه و بلند شدن پایه ها را داشته باشد که بتوانید پشت آن بایستید یا بهتر است دنبال یک میز معمولی بروید؟ آیا نگهداری از آن آسان است؟

مبلمان اداری


3. ارزان ترین گزینه، الزاما بهترین گزینه نیست برای کسانی که تازه به یک دفتر جدید نقل مکان کرده اند و هنوز با مسائل مالی دست و پنجه نرم می کنند، انتخاب یک مبلمان ارزان خیلی وسوسه انگیز است. اما دست نگه دارید و فکر کنید: در بیشتر موارد مبلمان ارزان اغلب گران تمام می شوند - می دانم کاملا متضاد است. در موردش فکر کنید: کیفیت بالا اغلب گران تر است، و حتی اگر مبلمان عالی به نظر برسد، باز هم باید کیفیت پرداخت ها را هم در نظر بگیرید. به دنبال مبلمان اداری با کیفیت بالا بروید که مقرون به صرفه و با دوام هم باشد.

مبلمان اداری

 

4. بر ارگونومی تمرکز کنید باور کنید یا نه، مبلمان می توانند عالی به نظر برسند اما از نظر ارگونومی ضعیف باشند. بعضی میزها خیلی بالا یا خیلی پایین هستند. بعضی صندلی های اداری باعث خستگی مفرط شما می شوند. و البته کمر درد و گردن درد ناشی از نشستن اشتباه و یک صندلی نه چندان ارگونومیک را هم فراموش نکنید. سرمایه گذاری در ارگونومی نه تنها ضرر ندارد بلکه برای بهره وری و رفاه کلی کارکنان و کارمندان شما مناسب هم است.

مبلمان اداری

 

5. مهمتر از همه: راحتی را انتخاب کنید با توجه به ارگونومی، نباید فراموش کنید که فضای کاری راحت، برای بسیاری رویا است. و به یک دلیل رویا باقی می ماند: چون راحتی را در نظر نمی گیرند. آنها اغلب فراموش می کنند که باید هر روز ساعت ها، در ان اتاق، پشت آن میز و بر روی آن صندلی کار کنند. شما نباید این اشتباه را مرتکب شوید: راحتی فضای کار درست مثل ارگونومی ارزش سرمایه گذاری را دارد، چون کیفیت کار شما و کارکنان تان را تحت تاثیر قرار می دهد.

مبلمان اداری

 

انتخاب مبلمان اداری کار آسانی نیست. اگر اشتباه کنید، باید تا ابد چوب این انتخاب بد را بخورید و کل بودجه تان را صرف مبلمانی کنید که اصلا نمی خواهید. بنابراین قبل از تصمیم گیری باید وقت بگذارید. همچنین می توانید از یک مشاور مبلمان یا یک طراح داخلی کمک بگیرید. تمرکز تان را بر روی کاربردی بودن بگذارید و همیشه حواس تان به بودجه تان باشد – قطعا نمی خواهید اول کار کلی وام و بدهی روی دست خودتان بگذارید

مبلمان اداری